مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21پزشكي

بهورزان در کنترل کرونا در روستاها نقشی بی بدیل دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مدیریت کرونا افتخاری است برای ایران و تمدن ایرانیان و اگر در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم به علت همراه بودن تمامی اقشار است.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مدیریت کرونا افتخاری است برای ایران و تمدن ایرانیان و اگر در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم به علت همراه بودن تمامی اقشار است.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز در چهاردهمین آیین پویش ره سلامت که با حضور وزیر بهداشت و درمان در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برگزارشد، افزود: ماسربازیم و وظیفه مان این است کار کنیم و تمام قوای خود را به کار بگیریم تا حال بیماران خوب شده و به سلامت به خانه بازگردند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه قرار داریم و بهمن یعنی ماه شکوه پیروزی انقلاب اسلامی و چه خوب که بازهم همچون سال گذشته در بهمن میزبان وزیر بهداشت هستیم، تصریح کرد: در ظرف این یکسال افتتاحیه های داشته و داریم و پیشرفت ها در بخش حوزه بهداشت و درمان قابل رویت است.

فرشیدی با بیان این که بهمن ماهی است که با پیروزی عدالت مصادف است، افزود: هنوز زود است بدانیم مردم ایران چه کردند و یاد می کنیم از فرمانده این میدان امام خمینی(ره) و تمام شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهورزان در کنترل کرونا در روستاها نقشی بی بدیل دارند

بهورزان در کنترل کرونا در روستاها نقشی بی بدیل دارند