مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-21اقتصادي

تمدید مهلت یک هفته ای کارگران برای واریز آورده 40 میلیون تومانی


در حالی که پیش از این آخرین مهلت پرداخت آورده اولیه برای متقاضیان و کارگران ثبت نام کرده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن 30 دی ماه اعلام شده بود، - در حالی که پیش از این آخرین مهلت پرداخت آورده اولیه برای متقاضیان و کارگران ثبت نام کرده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن 30 دی ماه اعلام شده بود، معاون وزیر کار از تمدید مهلت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی کارگران و زنان سرپرست خانوار شاغل کارگر تا 7 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطابق اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهلت واریز آورده اولیه برای متقاضیان دارای شرایط ویژه کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار شاغل کارگر که پیش از این در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند تا 7 بهمن ماه تمدید شده است.

تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت کار در طرح مسکن ملی، کارگران، بازنشستگان و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت نام شده در این طرح را در بر می گیرد و پیش بینی می شود با اختصاص کمکهای دولت و حمایت مالی وزارت کار، قیمت تمام شده مسکن برای کارگران تا 2 درصد کاهش یابد.

دی ماه سال گذشته تفاهم نامه مشترک میان وزارت کار و راه و شهرسازی به منظور تأمین مسکن کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی در قالب ساخت 200 هزار واحد مسکونی به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت یک هفته ای کارگران برای واریز آورده 40 میلیون تومانی

تمدید مهلت یک هفته ای کارگران برای واریز آورده 40 میلیون تومانی