مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-20بين الملل

گروکشی تل آویو مقابل دولت بایدن؛ «به برجام بازگردید، دیگر حرفی باهم نداریم!»


گروکشی تل آویو مقابل دولت بایدن؛ «به برجام بازگردید، دیگر حرفی باهم نداریم!» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از تصمیم دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای ایران، رسانه های اسراییلی به نقل از تل آویو، دولت بایدن را تهدید کردند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، تل آویو به دولت بایدن هشدار داده اگر به برجام بازگردد، ممکن است روابط دوجانبه به تیرگی بگراید.

این شبکه به نقل از یک مقام بسیار عالی رتبه اسراییلی گزارش داد: اگر بایدن برنامه اوباما (توافق هسته ای با ایران) را اتخاذ کند، ما دیگر هیچ حرفی با او نخواهیم داشت .

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل به نقل از این گزارش، مقام مذکور که نامش فاش نشد، از ارائه جزییات بیشتر درباره این تهدید تل آویو علیه دولت بایدن خودداری کرد.

همزمان رسانه های عبری زبان نیز خبر دادند، بعد از تحلیف بایدن و به دست گرفتن زمام کاخ سفید توسط او، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد یک سری جلسات مشورتی درباره ایران با حضور مقام های ارشد از وزارت جنگ، وزارت خارجه، ارتش، شورای امنیت داخلی و سازمان جاسوسی موساد برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی تل آویو مقابل دولت بایدن؛ «به برجام بازگردید، دیگر حرفی باهم نداریم!»

گروکشی تل آویو مقابل دولت بایدن؛ «به برجام بازگردید، دیگر حرفی باهم نداریم!»