مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-20بين الملل

ترامپ در روز تحلیف/ از ترک کاخ سفید تا پیگیری مراسم تحلیف در هواپیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، ترامپ پنجمین رییس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که از حضور در مراسم تحلیف جانشین خود خودداری می کند.

- دونالد ترامپ ساعاتی پیش کاخ سفید را ترک کرد تا به کلوپ شخصی گلف خود در منطقه ثروتمند نشین پالم بیچ فلوریدا رود و زندگی پس از ریاست جمهوری خود را آغاز کند.

او در او در اوایل صبح چهارشنبه به وقت واشنگتن در کنار ملانیا ترامپ از درِ کاخ سفید خارج شد و برای آخرین بار سوار مارین وان هلی کوپتر ویژه حمل رییس جمهور آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از سی ان ان، ترامپ در بالگرد مارین وان برای آخرین بار بر آسمان کاخ سفید چرخ زد، به سمت ساختمان کنگره رفت و پس از آن واشنگتن را به مقصد پایگاه هوایی اندروز در مریلند آمریکا ترک کرد.

ملانیا ترامپ در روز مراسم تحلیف در پایگاه هوایی ترامپ در حد چند کلمه سخنرانی کرد ترامپ پیشتر اعلام کرده در این پایگاه مراسم وداع خود را برگزار خواهد کرد و از گروهی از دوستان و نزدیکانش خواسته بود تا در همین مکان برای خداحافظی جمع شوند.

جیم آکوستا گزارشگر سی ان ان در این باره نوشت: که خداحافظی ترامپ با کاخ سفید با برگزاری مراسمی همراه خواهد بود که به دیدارهای تشریفاتی شباهت دارد؛ با فرش قرمز و تشریفات نظامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در روز تحلیف/ از ترک کاخ سفید تا پیگیری مراسم تحلیف در هواپیما

ترامپ در روز تحلیف/ از ترک کاخ سفید تا پیگیری مراسم تحلیف در هواپیما