مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-20پزشكي

هیأت پزشکی حج و زیارت همراه ارزشمندی در حفظ سلامت زائران است


هیأت پزشکی حج و زیارت همواره همراه ارزشمندی برای این سازمان در حفظ و تأمین سلامت زائران حج و سفرهای زیارتی اعتاب مقدسه بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان، در جریان بازگشت مجدد هیأت پزشکی حج و زیارت به ساختمان سازمان حج و زیارت ضمن ابراز خرسندی از این امر گفت: سازمان حج و زیارت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به زائران، در دوره ای از ظرفیت وزارت بهداشت و درمان استفاده می کرد و بعد از آن از ظرفیت هلال احمر که در حوزه های اضطراری و بحران ها همیشه خدمت رسان است برای ارائه این خدمات بهره گرفته است.

وی عنوان کرد: در واقع جمعیت هلال احمر به دلیل ظرفیت های قابل توجه مردمی در تأمین کادر درمانی خود و حضور در شرایط بحران و تجارب مدیریت اجرایی برای خدمات در شرایط کوتاه مدت همخوانی و قرابت بیشتری با مأموریت ها و وظایف سازمان حج و زیارت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج، عمره گذاران و زائران ایرانی از مبدا تا مقصد و بالعکس دارد.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به جابجایی این هیأت پزشکی و خروج آن از سازمان حج و زیارت و تأثیرات این فاصله فیزیکی در گذشته گفت: به نظر این فاصله فیزیکی میان سازمان و هیأت پزشکی هرچه کمتر باشد به نفع زائران و حجاج است و بازگشت مجدد آن منشأ اثر بیشتری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت پزشکی حج و زیارت همراه ارزشمندی در حفظ سلامت زائران است

هیأت پزشکی حج و زیارت همراه ارزشمندی در حفظ سلامت زائران است