مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-20اقتصادي

تأمین زمین برای 67 هزار واحد مسکن ملی


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سهمیه بنیاد مسکن در ساخت مسکن ملی 138 هزار واحد است، گفت: تاکنون 67 هزار قطعه زمین برای 67 هزار واحد مسکونی در کشور تأمین شده است.

- حق شناس عصر چهارشنبه یکم بهمن ماه در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن ملی در همدان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از متقاضیانی که تاکنون موفق به واریز آورده 40 میلیونی خود کردند توانستیم 37 هزار واحد را برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: از 37 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده، 11 هزار واحد سهمیه بنیاد مسکن است که تاکنون 6000 واحد شروع شده و 5700 واحد در حال آماده سازی بستر زمین است.

این مقام مسئول ادامه داد: 10 هزار واحد مربوط به گروه ساخت هستند که زمین ها قرعه کشی شده و تحویل داده شده و در حال دریافت نقشه و پروانه هستند.

حق شناس با بیان اینکه تعدادی از واحدهای اقدام ملی مربوط به انبوه سازان است، یادآور شد: درحال شناسایی انبوه سازان هستیم و امیدواریم با ثبت نام هایی که مجدد انجام شده و درنقاطی که متقاضیان فرصت تکمیل آورده خود را دارند به 67 هزار نفری که قرار است برنامه ریزی شود برسیم.

معاون بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه آمادگی داریم در شهرهای زیر 100 هزار نفر از افرادی که مالک هستند و تمایل دارند در قالب این طرح واحد مسکونی احداث کنند در طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین برای 67 هزار واحد مسکن ملی

تأمین زمین برای 67 هزار واحد مسکن ملی