مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-20بين الملل

بالاخره نام 2 کشور مسلمانی که قصد سازش با رژیم صهیونیستی داشتند، فاش شد


روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی به نقل از مسؤولان آمریکایی نوشت، دولت ترامپ که دوره ریاست جمهوری اش امروز، چهارشنبه به پایان رسیده در آستانه دستیابی به توافق عادی سازی با موریتانی و اندونزی بود.

- روزنامه "تایمز" رژیم صهیونیستی به نقل از مسؤولان آمریکایی نوشت، دولت ترامپ که دوره ریاست جمهوری اش امروز، چهارشنبه به پایان رسیده در آستانه دستیابی به توافق عادی سازی با موریتانی و اندونزی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته این روزنامه اسراییلی، این دو مسؤول آمریکایی گفتند، دولت ترامپ تنها چند هفته با امضای توافقنامه با موریتانی فاصله داشت به این ترتیب این کشور واقع در شمال غرب آفریقا از سوی تیم دونالد ترامپ به رهبری جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشدش و نیز آوی برکوویتس برای صلح و سازش با رژیم صهیونیستی انتخاب شده بود.

قرار بود این کشور با توجه به داشتن روابطی در گذشته با رژیم صهیونیستی پا جای امارات، بحرین، سودان و مراکش بگذارد و با دولت یهود روابطش را عادی کند.

این دو مسؤول اضافه کردند، اندونزی نیز نامزد بعدی احتمالی برای ملحق شدن به توافقنامه های موسوم به ابراهیم بود و ممکن بود اگر ترامپ یک ماه یا دو ماه دیگر در پستش می ماند با تل آویو سازش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره نام 2 کشور مسلمانی که قصد سازش با رژیم صهیونیستی داشتند، فاش شد

بالاخره نام 2 کشور مسلمانی که قصد سازش با رژیم صهیونیستی داشتند، فاش شد