مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-20سياسي

برگزاری نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 در دانشگاه شیراز


نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید -19، با همکاری دانشگاه های شیراز، صنعتی شریف و تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علاوه بر اینکه سبب نگرانی های بسیاری در سراسر جهان ایجاد کرده؛ باعث بروز پیامدهای مختلف روان شناختی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی متعدد نیز شده است و در این بین، دانشگاه ها از این قاعده مستثنی نیستند.

دکتر چنگیز رحیمی، افزود: تغییر سبک کاری و آموزش در دانشگاه ها، کاهش ارتباطات اجتماعی و بروز انواع اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی در دانشگاهیان سبب شد، تا به منظور شناسایی راهکارهای علمی و قابل اجرا برای کاهش این پیامدها و به تبع ارتقا سطح کیفی سلامت روان دانشگاهیان، اولین کنگره ی ملی دانشگاه و کووید 19 کلید بخورد.

وی در ادامه بیان کرد: این کنگره با محورهای سبک زندگی، پیامدهای روان شناختی، پیامدهای آموزشی، پیامدهای اجتماعی، پیامدهای خانوادگی، دانشگاه پس از کرونا ، پیشگیری و رفتارهای بهداشتی، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کووید -19 برگزار می شود.

رییس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز، هدف از برگزاری این کنگره را، بررسی پیامدهای روان شناختی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و… بیماری کووید 19 و بهره مندی از نقطه نظرات صاحبنظران حوزه های روانشناسی، مشاوره، علوم اجتماعی و تربیتی، پزشکی و بهداشت، و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 در دانشگاه شیراز

برگزاری نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 در دانشگاه شیراز