مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-20سياسي

معرفی جوانان مولد اشتغال اولویت مهم اقتصاد مقاومتی است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشورگفت: معرفی و شناساندن جوانانی که پای در عرصه تولید و اشتغال گذشته اند یکی از اولویت های مهم در میدان جهاد اقتصادی و عرصه اقتصاد مقاومتی است.

- سردار محمد زهرایی، امروز، چهارشنبه یکم بهمن ماه در مراسم امضای تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد، اظهار کرد: فضا برای سرمایه گذاری و اشتغال جوانان باید هموار و موانع اشتغالزایی جوانان نیز مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه عرصه مبارزه امروز، متفاوت تر از دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز جوانان تلاشگر گروه های جهادی عرصه جهاد اقتصادی هستند که در این راستا باید این جوانان را حمایت و پشتیبانی کنیم تا در این میدان کارزار همچون دوران دفاع مقدس پیروز میدان شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه عرصه دفاع مقدس نوین نیاز به یک باز تعریف جدید دارد، بیان کرد: در این راستا باید تولیدکنندگان و کارآفرینان به ویژه قشر جوان را با استفاده از فضای مجازی، رسانه های گروهی و صدا و سیما به تمام افراد جامعه بشناسانیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به جوانی که زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم کرده است؛ کمتر از پرداختن به مسئله موشکی کشور نیست، ادامه داد: معرفی و شناساندن جوانانی که پای در عرصه تولید و اشتغال گذشته اند یکی از اولویت های مهم در میدان جهاد اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جوانان مولد اشتغال اولویت مهم اقتصاد مقاومتی است

معرفی جوانان مولد اشتغال اولویت مهم اقتصاد مقاومتی است