مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-20بين الملل

راز قتل خاشقچی برملا می شود


نامزد پیشنهادی بایدن برای ریاست اداره اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد دولت بعدی آمریکا قصد دارد طبق قانون اسناد مربوط به قتل «جمال خاشقچی» را از حالت محرمانه خارج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آوریل هینس نامزد پیشنهادی جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا برای ریاست اداره اطلاعات ملی آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در جلسه تأیید نامزدی اش در سنا اعلام کرد که دولت بایدن قصد دارد گزارش اطلاعاتی درباره قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی را از حالت محرمانه خارج سازد.

روزنامه انگلیسی گاردین در این خصوص گزارش کرد که تصمیم دولت جو بایدن برای خارج کردن گزارشات مربوط به قتل خاشقچی از طبقه اسناد محرمانه به مفهوم آن است که ظاهراً ایالات متحده قصد دارد رسماً محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را بعنوان مقصر قتل بی رحمانه خاشقچی تعیین کند.

طبق این گزارش، خاشقچی روزنامه نگار سعودی روزنامه آمریکایی واشنگتن پست و از ساکنان ایالات متحده که مقالات انتقادی درباره ولیعهد عربستان می نوشت، در اکتبر 2018 به دست عوامل سعودی در داخل کنسولگری عربستان در ترکیه به طرز وحشتناکی به قتل رسید.

علیرغم آنکه گزارش رسانه ها حاکی از آن است که جامعه اطلاعاتی آمریکا با درجه اطمینان متوسط رو به بالا بر این باور است که محمد بن سلمان دستور قتل خاشقچی را صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز قتل خاشقچی برملا می شود

راز قتل خاشقچی برملا می شود