مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-20سياسي

واعظی خطاب به نمایندگان: در توییت کردن اخلاق اسلامی را رعایت کنید


همان ادبیات سخیفی که برخی از نمایندگان علیه دولت و وزرا به کار می برند را طرف های مقابلشان هم می توانند به کار برند اما ما این را به مصلحت کشور نمی دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ واعظی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شما اصلاً در بازار بورس دخالت نکنید! مجلس ماموریت خود را دارد و کارش قانونگذاری و نظارت است، اگر بخواهد در مسائل ریز اجرایی وارد شود یا سفر استانی بروند و به جای دولت تصمیم بگیرند و در داخل مجلس هم اگر کسانی می خواهند به دنبال مسائل اجرایی بروند، پس اشتباه کردند که در مجلس رفته اند باید وارد کار اجرایی می شدند.

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره بودجه سال 1400 اظهار کرد: بیش از اینکه درباره بودجه یک نگاه حرفه ای و کارشناسی شود بیشتر یک ابزاری برای تبلیغات، زدن دولت و حمله به آن شده است.

برخی هم آن را به ابزاری برای انتخابات 1400 تبدیل کرده اند.

بیش از 40 سال است که دولت های مختلف به مجالس مختلف بودجه می دهند و همیشه یک روندی داشته که در کمیسیون تلفیق بررسی ها با سازمان برنامه و بودجه انجام می شده است و روند جمع بندی ها اعلام می شده است.

وی افزود: این اولین بار است که ما یک بودجه را به مجلس ارائه می دهیم و همه نمایندگان مجلس و حتی رییس درباره آن مصاحبه و تبلیغ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی خطاب به نمایندگان: در توییت کردن اخلاق اسلامی را رعایت کنید

واعظی خطاب به نمایندگان: در توییت کردن اخلاق اسلامی را رعایت کنید