مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20اجتماعي

آغاز به کار مدرسه هنری رسانه ای «مهرا» در همدان


معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان از آغاز به کار مدرسه هنری رسانه ای «مهرا» خبر داد و گفت: این مدرسه در راستای آموزش نرم افزارهای مختلف به دانش آموزان شروع به کار کرده و آموزش ها مجازی خواهد بود.

- محمدصالح زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز به کار مدرسه هنری رسانه ای مهرا در استان خبر داد و اظهار کرد: این مدرسه در راستای آموزش نرم افزارهای مختلف به دانش آموزان شروع به کار کرده است.

وی با اشاره به لزوم فراگیری مهارت های فضای مجازی و تولید محتوا گفت: یادگیری مهارت های مختلف در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی و چگونگی مدیریت آن در زمان حاضر به یکی از ملزومات تبدیل شده و به همین دلیل تصمیم بر راه اندازی مدرسه رسانه ای با همین محوریت گرفتیم.

معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با بیان اینکه آموزش ها در ابتدا در قالب نرم افزارهای موبایلی خواهد بود گفت: در گام اول آموزش ها به سه بخش ویرایش عکس، ویرایش ویدیو و ویرایش فایل صوتی تقسیم بندی شدند که همگی در بستر نرم افزارهای موبایل خواهند بود.

وی  تاکید بر لزوم فراگیری آموزش های فضای مجازی و با تاکید بر اینکه هرکسی می تواند این تخصص ها را فرا بگیرد یادآور شد: بستر نرم افزارهای موبایلی به این دلیل انتخاب شد که در ابتدا بتوانیم کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مدرسه هنری رسانه ای «مهرا» در همدان

آغاز به کار مدرسه هنری رسانه ای «مهرا» در همدان