مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20اجتماعي

بارش رحمت الهی در استان اردبیـل/ کلیه محورهای استان با تلاش راهداران باز است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش اکیپ های راهداری کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم الله وثوقـی ظهر امروز در بازدید از عملیات برف روبی محور مشگین شهر- پارس آباد اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای اردبیل- آستارا، بیله سوار-پارس آباد، رضی- گرمی، مشگین شهر- پارس آباد و گردنه صایین هستیم.

وی با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی جاده ها به طور مرتب در حال انجام است، افزود: 420 نفر نیروی راهداری با 230 دستگاه ماشین آلات در جاده ها و راهدارخانه های استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آماده باش کامل راهداران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال کولاک در برخی از محورها از هموطنان درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وثوقی گفت: در سفرهای زمستانی حتما تجهیزات ایمنی، لباس گرم و زنجیرچرخ به همراه داشته و سیستم های گرمایشی خودرو را بررسی نمایند و قبل از سفر حتما یک بار نحوه استفاده و باز و بسته کردن زنجیرچرخ را تمرین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش رحمت الهی در استان اردبیـل/ کلیه محورهای استان با تلاش راهداران باز است

بارش رحمت الهی در استان اردبیـل/ کلیه محورهای استان با تلاش راهداران باز است