مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20بين الملل

پلوسی: ترامپ در قتل های حمله به کنگره شریک جرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی که سه شنبه شب به وقت آمریکا پخش شد، بار ها و بار ها نقش دونالد ترامپ را در تحریک حمله روز ششم ژانویه به کنگره که پنج کشته برجای گذاشت، - رییس مجلس نمایندگان آمریکا در تندترین انتقادی که تاکنون بعد از حوادث کنگره متوجه ترامپ شده، او را در مورد کشته شدن حداقل 5 نفر در این حوادث شریک جرم خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی که سه شنبه شب به وقت آمریکا پخش شد، بار ها و بار ها نقش دونالد ترامپ را در تحریک حمله روز ششم ژانویه به کنگره که پنج کشته برجای گذاشت، مورد انتقاد قرار داد.

پلوسی به شبکه ام اس ان بی سی گفت: حرف های رییس جمهور مهم است.

وزن دارد.

آن ها (هوادارن ترامپ) حرف های او را گوش کردند تا به اینجا رسیدند.

رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از این هم فراتر رفت و گفت اگر ثابت شود که برخی از اعضای کنگره با اعضای گروهی که به ساختمان کنگره حمله کردند، همکاری داشتند، آن ها و همچنین ترامپ شریک جرم هایی خواهند بود که در طول شورش واقع شد.

پلوسی افزود: و جرایم در برخی موارد قتل بود و این رییس جمهور شریک این جرم است، زیرا او این شورش را برانگیخت که به آن مرگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: ترامپ در قتل های حمله به کنگره شریک جرم است

پلوسی: ترامپ در قتل های حمله به کنگره شریک جرم است