مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-20سياسي

حضور در مدارس اجباری نیست، اما هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، اما والدین باید بدانند هیچ چیز جای آموزش حضوری را برای دانش آموزان نمی گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، اما والدین باید بدانند هیچ چیز جای آموزش حضوری را برای دانش آموزان نمی گیرد.

مجید یزدان پناه در نشست کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه از امروز(اول بهمن) بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا درب مدارس به روی دانش آموزان باز است، اظهار کرد: هرچند بر اساس اعلام ستاد کرونا حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، اما اعتقاد داریم هیچ چیز جای آموزش حضوری را برای دانش آموزان نمی گیرد.

یزدان پناه ادامه داد: بر اساس تصمیمات ستاد کرونا از امروز درب مدارس بر روی دانش اموزان کلاس اولی و دومی مناطق آبی و زرد از حیث شیوع کرونا باز است، ضمن اینکه کلاس های درس عملی هنرجویان هنرستان ها هم با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی به شکل حضوری برپا خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برپایی حضوریِ کلاس های درس مدارس با کمتر از 50 نفر دانش آموز که عمدتا مدارس مناطق روستایی و عشایری را شامل می شود، گفت: ضمنا این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در مدارس اجباری نیست، اما هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد

حضور در مدارس اجباری نیست، اما هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد