مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-20بين الملل

کاندیدای ریاست اداره اطلاعات ملی آمریکا گزارش قتل خاشقجی را منتشر می کند


آوریل هینز، کاندیدای بایدن برای اداره اطلاعات ملی آمریکا به سنا گفت که اگر تایید شود دستور می دهد تا گزارش غیرمحرمانه درباره قتل خاشقجی منتشر شود.

- آوریل هینز، کاندیدای بایدن برای اداره اطلاعات ملی آمریکا به سنا گفت که اگر تایید شود دستور می دهد تا گزارش غیرمحرمانه درباره قتل خاشقجی منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور رون وایدن در جریان جلسه سنا در کمیته اطلاعات گفت: آوریل هینز اگر تایید شوید فرصت دارید تا به سرعت پنهان کاری بیش از حد و بی قانونی دولت در حال کناره گیری را افشا کنید.

وی ادامه داد: کنگره قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن، اداره اطلاعات ملی آمریکا ملزم است تا گزارشی غیرمحرمانه درباره مقصر و مسئول کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد دولت عربستان را منتشر کند.

اگر شما به عنوان رییس این اداره انتخاب و تایید شوید، آیا این گزارش را به کنگره ارائه خواهید داد؟ هینز نیز گفت: قطعا این کار را انجام می دهم و بر اساس قانون عمل خواهم کرد.

سناتور رون وایدن در سال 2019 اقداماتی را در قانون اختیارات اطلاعاتی مطرح کرد که بر اساس آن باید گزارشی کامل درباره مرگ خاشقجی منتشر می شد اما این گزارش در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ هرگز منتشر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای ریاست اداره اطلاعات ملی آمریکا گزارش قتل خاشقجی را منتشر می کند

کاندیدای ریاست اداره اطلاعات ملی آمریکا گزارش قتل خاشقجی را منتشر می کند