مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20اقتصادي

فعالیت 2000 کسب و کار اینترنتی در کشور


عضو هیات مدیره کسب و کارهای مجازی گفت: حدود 10 سال است که کسب و کارهای اینترنتی در کشور به طور رسمی فعالیت دارند و حدود 2 هزار کسب و کار اینترنتی دارای مجوز در کشور فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره و انجمن صنفی کسب و کارهای مجازی در برنامه سعادت آباد رادیو تهران درباره فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در کشور، گفت: افرادی که می خواهند از فروش آف لاین به آنلاین وارد شوند ابتدا باید محصولات خود را برای فروش در پاساژهای اینترنتی بگذارند و اگر از فروش خود راضی بودند می توانند این کار را به صورت مستقل انجام دهند.

وی ادامه داد: حدود 10 سال است که کسب و کارهای اینترنتی در کشور به طور رسمی فعالیت دارند.

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در حال حاضر 4 ساله است و حدود 2 هزار کسب و کار اینترنتی دارای مجوز در کشور فعالیت دارند.

عضو هیات مدیره و انجمن صنفی کسب و کارهای مجازی با این توضیح که صرفا ای نماد برای کسب و کارهای اینترنتی کافی نیست، افزود: مردم باید از کسب و کارهایی خرید کنند که در کنار نماد اعتماد الکترونیکی، جواز کسب هم باید داشته باشند.

آلفت نسب ابراز داشت: اگر مشکلی برای خریداران پیش آید می توانند به صورت آنلاین به سایت اتحادیه مراجعه کرده و مشکل خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2000 کسب و کار اینترنتی در کشور

فعالیت 2000 کسب و کار اینترنتی در کشور