مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-20بين الملل

ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است


رییس جمهور فعلی آمریکا که بخشی از ناکامی خود در انتخابات 2020 را محصول خیانت جمهوریخواهان می داند؛ به فکر ایجاد حزب جدیدی است که پاسخگوی اهداف و امیال سیاسی او باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وال استریت ژورنال به نقل از چند منبع آگاه گزارش داد که دونالد ترامپ، مردی که تا ساعاتی دیگر عنوان ریاست جمهوری آمریکا را واگذار خواهد کرد، طی روزهای گذشته با مشاورانش درباره تشکیل یک حزب سیاسی جدید، صحبت کرده است.

گفته می شود که ترامپ می خواهد نام این حزب جدید را حزب میهن پرست بگذارد.

اینکه ترامپ تا چه اندازه برای واقعیت بخشیدن به این ایده که مستلزم زمان و هزینه زیادی است جدیت به خرج خواهد داد؛ هنوز مشخص نیست.

اما او طرفداران زیادی دارد که بسیاری از آنها مردم معمولی هستند که تا پیش از ریاست جمهوری او، چندان هم به مسائل حزب جمهوریخواه اهمیت نمی دادند.

اما احزاب سوم معمولا با اقبال خوبی در انتخابات های عمومی مواجه نمی شوند.

از سوی دیگر، هرگونه تلاش برای تشکیل یک حزب جدید که به ریزش شماری از طرفداران حزب جمهوریخواه منجر شود؛ با مخالفت شدید جمهوریخواهان مواجه خواهد شد.

حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا که در تاریخ 6 ژانویه (17 دی) اتفاق افتاد؛ نه تنها نشانه دو قطبی شدن جامعه آمریکا بلکه نشانه ازهم گسیختگی شدید در داخل حزب جمهوریخواه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است

ترامپ به دنبال تشکیل یک حزب جدید است