مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20سياسي

نوجوانی 12ساله که بانی مجلس مادر سادات شد


محمدحسین زمانی نوجوان 12 ساله ای است که همت بلندش در برگزاری مراسم های مذهبی زبانزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین از همان سنین کودکی با توجه به اینکه در خانواده ای مذهبی متولد و بزرگ شده است شور و اشتیاق فراوانی برای حضور در مجالس مذهبی دارد، از این رو انجام کارهای خیر و نیک یکی از فعالیت های این نوجوان 12 ساله است.

حضور در مواکب در مناسبت های مختلف مذهبی، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی مجالس خانگی روضه، حضور در مساجد به منظور شرکت در مراسم های مذهبی از جمله ولادت و شهادت های ائمه(ع) بخشی از فعالیت های محمدحسین است.

علاقه محمدحسین زمانی به حضور در برنامه ها و انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی موجب شد تا با این نوجوان 12 ساله گفتگویی کنیم.

وی در گفتگو با فارس اظهار داشت: از زمانی که به یاد می آورم تاکنون خانواده من به خصوص دایی ام در تدارک برپایی موکب برای اهل بیت(ع) و برپایی مجالس مذهبی و هیئات خانگی بود، هنگامی که با دایی ام به مجالس و موکب ها سر می زدم عشق و علاقه خاصی در دلم ایجاد می شد به طوری که دوست داشتم هر شب همین بساط باشد و من هم شرکت کنم.

زمانی افزود: سپس به همراه وی در مساجد هم حضور پیدا می کردم و سعی من این بود که همه جا باشم آخر حس کنجکاوی نوجوانی ام گل کرده بود و شاید همین باعث آمدوشد بیشتر در مراسمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی 12ساله که بانی مجلس مادر سادات شد

نوجوانی 12ساله که بانی مجلس مادر سادات شد