مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20بين الملل

میراث ترامپ برای بایدن


سیمایی که امروز درباره موضوع حاکمیت آمریکا در برابر جهانیان است، مبهم است، زیرا در آخرین نمایش و پرده برداری از دموکراسی آمریکایی، تصویری از خود نشان دادند که هیچ کس نمی تواند روی راه یافتگان جدید به کاخ سفید حساب باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اساس معقول و عملی ندارد، مگر اینکه آمریکا بدون مذاکره و گفت وگو و با جبران خسارات 3 ساله خروج از برجام برگردد به تعهدات خود.

برجام یک لانه فسادی است که آمریکا و اروپا بساط بدعهدی خود را در آن سامان دادند اما اگر آمریکا به تعهدات خود برگردد بویژه رفع تحریم های بانکی و ظالمانه، می توان یک افق جدیدی از مناسبات ایران با غرب را ترسیم کرد؛ در عین حال کسانی که دست اندرکار موضوع مناسبات ایران با غرب هستند، هیچ امیدی به این مساله ندارند البته ایران و همه کشورهای جهان از شکست ترامپ و بیرون انداختن او از کاخ سفید استقبال کردند، چون هیچ حساب و کتاب عقلانی حاکم بر تصمیماتی که توسط وی در کاخ سفید گرفته می شد، وجود نداشت و همه از پایان ترامپ استقبال کردند؛ ایران هم استقبال کرد.

بایدن یک جعبه در بسته است که هنوز باز نشده اما با توجه به مواضع زمان حضور وی در دولت اوباما که معاون بود، هیچ امید روشنی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ترامپ برای بایدن

میراث ترامپ برای بایدن