مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20فرهنگي

برنامه نشست های بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب


بخش بین الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 17 نشست برگزار می کند.

- بخش بین الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 17 نشست برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، 17 نشست تخصصی در قالب تالار گفت وگو از سوی بخش بین الملل این نمایشگاه برگزار می شود.

در اولین روز این نمایشگاه (یکم بهمن ماه) وبینار تخصصی زبان فارسی در اروپا از ساعت 12 تا 14، وبینار تخصصی هم اندیشی ناشران ایران و ترکیه با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان از ساعت 14 تا 16 و وبینار تخصصی هم اندیشی ناشران ایرانی و عربی با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان از ساعت 16:30 تا 18:30 برگزار می شود.

روز پنجشنبه دوم بهمن نیز نشست های زبان فارسی در شبه قاره و شرق آسیا ، هم اندیشی ناشران عرب زبان و ایرانی در خصوص ترجمه و نشر آثار ادبیات پایداری و اندیشه انقلاب اسلامی و رونمایی و بررسی ترجمه کتاب ریشه های انقلاب اسلامی به زبان اسپانیولی به ترتیب از ساعت 12 تا 14، 14 تا 16 و 16:30 تا 18:30 اجرا می شود.

نشست های تخصصی بین المللی خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران (سوم بهمن ماه) نیز به این شرح است: زبان فارسی در کشورهای حوزه آفریقا و حوزه عربی از ساعت 12 تا 14، حضور کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نشست های بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب

برنامه نشست های بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب