مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-20بين الملل

هشدار بورل نسبت به آینده توافق هسته ای


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به عدم پایبندی سایر طرف های برجام به تعهداتشان گفت که اقدامات هسته ای اخیر ایران توافق هسته ای را به خطر می اندازد.

- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به عدم پایبندی سایر طرف های برجام به تعهداتشان گفت که اقدامات هسته ای اخیر ایران توافق هسته ای را به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد که توافق هسته ای در شرایط شکننده ای قرار دارد و فعالیت های هسته ای اخیر ایران می تواند تلاش دیپلماتیک برای احیای برجام در دوره بایدن را به شکست بکشاند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که جوزپ بورل این مسئله را در نامه ای خطاب به وزیران خارجه اتحادیه اروپا پیش از نشست مشترک آنها در دوشنبه آینده مطرح کرده که این خبرگزاری به آن دسترسی پیدا کرده است.

بورل بدون اشاره به قصور طرف های اروپایی برجام در عمل به تعهداتشان و نقض توافق از سوی واشنگتن اظهار داشت: ما شاهد تحولات بسیار نگران کننده ای در بخش هسته ای و همچنین یک سری تحریم های جدید از سوی آمریکا بوده ایم.

وی ادامه داد: این (اقدامات) تلاش های دیپلماتیک، شامل تلاش های ما را برای تسهیل بازگشت آمریکا به برجام و همچنین بازگشت ایران به اجرای کامل تعهداتش تضعیف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بورل نسبت به آینده توافق هسته ای

هشدار بورل نسبت به آینده توافق هسته ای