مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-20بين الملل

نگرانی اردن از پیروزی حماس در انتخابات آتی فلسطین


تلویزیونی رژیم صهیونیستی خبر داد که اردن از اینکه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در انتخابات آتی دستاوردی کسب کند، نگران است از این رو به همراه طرف مصری خواستار اتحاد جنبش فلسطینی فتح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز رادیویی تلویزیونی رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد که رؤسای دستگاه اطلاعات مصر و اردن اخیرا وارد فلسطین اشغالی شده اند.

 وبگاه صهیونیستی آی24 به نقل از کان گزارش داد که رؤسای دستگاه اطلاعات مصر و اردن دو روز پیش دیداری کوتاه با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین داشته اند و در این دیدار، از  او خواسته اند که پیش از برگزاری انتخابات قانون گذاری اعضای جنبش فلسطینی فتح را متحد کند و مطمئن شود که آنها در قالب یک لیست و بدون هیچ گونه اختلاف در انتخابات فلسطین شرکت خواهند کرد.

این گزارش پس از آن است که حنا ناصر ، رییس کمیته برگزاری انتخابات فلسطین طی اخیرا حکمی موعد انتخابات پارلمانی را تاریخ 22 ماه مه 2021 (یکم خرداد 1400)، انتخابات ریاستی 31 جولای ( 9 مرداد 1400) و شورای ملی را 31 آگوست (9 شهریور) برگزار اعلام کرد و این اعلام با استقبال فتح  حماس رو به رو شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که ماجد فرح رییس دستگاه اطلاعات فلسطین نیز در آن حضور داشته است، طرف مصری و اردنی از محمود عباس خواسته اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اردن از پیروزی حماس در انتخابات آتی فلسطین

نگرانی اردن از پیروزی حماس در انتخابات آتی فلسطین