مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 02:002021-01-19ورزشي

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول فاصله دارد/ امیدوارم نتیجه بگیریم


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال کشور گفت: تیم نساجی هنوز با جایگاه اصلی اش در جدول فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید جلالی شب گذشته در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم شهرخودرو و نساجی مازندران، با بیان اینکه ما دوست داریم امورمان را قدم به قدم پیش ببریم اظهار کرد: فعلاً در وضعیتی هستیم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم، قدم اولمان هم بازی چهارشنبه است.

وی افزود: برای بازی فردا ایده های داریم که امیدوارم این ایده ها شکل واقعیت بگیرد و بتوانیم بازی را مهار کنیم، از طریق خلاقیتی که بچه ها دارند و من به آنها ایمان دارم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

جلالی به اسامی بازیکنان مصدوم تیمش اشاره و اظهار کرد: برای بازی با شهرخودرو قائد رحمتی و حسین زامهران را در اختیار نداریم.

سرمربی نساجی مازندران به جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال اشاره و عنوان کرد: برای بهبود و رسیدن به جایگاه اصلی تیم باید صبر کرد، تا ظرفیت های تیم را شناسایی کنم.

وی افزود: با اطمینان می توانم بگویم با جایگاه اصلی مان فاصله داریم که به مرور زمان با برنامه ریزی به جایگاه اصلی تیم خواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول فاصله دارد/ امیدوارم نتیجه بگیریم

نساجی با جایگاه اصلی اش در جدول فاصله دارد/ امیدوارم نتیجه بگیریم