مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:452021-01-19سياسي

گشتی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران و حاشیه هایش


گشت و گذارمان را از دری مجازی که به روی نمایشگاه کتاب تهران باز می شود، آغاز می کنیم، از کمبود سرعتی که گاه کسل کننده می شود به نشست هایی که در راه اند می رسیم و در نهایت با چالش هایی در برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مواجه می شویم.

- اما همان طور که می بینیم اعداد به دست آمده در بازه 49-0 هستند و با رنگ قرمز به نمایش درآمده اند که این یعنی وب سایت آماده شده برای نمایشگاه مجازی کتاب از چندان سرعت مناسبی برخوردار یا اصطلاحا بهینه نیست! البته چندان هم به این ابزار تخصصی نیازی نیست، کافی است وارد سایت شویم و بر روی یکی از گروه ناشران (برای مثال: عمومی) کلیک کنیم، چند ثانیه ای معطل می شویم تا این صفحه پدیدار شود، حالا می خواهیم اسکرول را به ظرف پایین بکشیم تا اسامی دیگر ناشران عمومی را ببینیم، باز هم با چند ثانیه تاخیر مواجه می شویم و گویا این ماجرا ادامه دارد.

(در این جا یادآور می شویم این تست ها در شامگاه پیش از آغاز نمایشگاه مجازی کتاب انجام شده است، یعنی وقتی هنوز مخاطبان برای بازدید و خرید به آن مراجعه نکرده اند و وب سرور با حداقل درخواست ممکن مواجه است و انتظار می رود آماده حداقل چندهزار درخواست یا بازدیدکننده همزمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران و حاشیه هایش

گشتی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران و حاشیه هایش