مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:202021-01-19اجتماعي

پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه ادامه یابد/ مخالفت با طرح تکثیر میگو


رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: اتمام پاکسازی آلودگی نفتی دره بهون در صوت تایید اداره حفاظت محیط زیست امکان پذیر است و تا زمانی که تاییدیه نداشته باشد پاکسازی باید تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز عبدالهی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه به مناسبت هفته هوای پاک پیرامون اجرای پروژه تکثیر لاور میگو در روستای چاهک این شهرستان اظهار داشت: اداره حفاظت محیط زیست با نامه نگاری های انجام شده در رابطه با این طرح مخالف اجرای آن شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: اما با توجه به اینکه متقاضی در صورت مخالفت با طرح اجازه اعتراض دارد در این رابطه نیز جهت بررسی و تصمیم گیری برای رد یا پذیرش پروژه، جلسه کمیته ماده 11 در استانداری بوشهر متشکل از دستگاه های مرتبط تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: تا این لحظه پروژه تکثیر لارو میگو در روستای چاهک شهرستان گناوه مجوزی برای فعالیت دریافت نکرده است.

عبدالهی تصریح کرد: هر طرح یا پروژه ای در شهرستان در حوزه محیط زیست ارائه شود بر اساس قانون بررسی و تصمیم گیری در مورد آن انجام می شود.

مقابله با شکار پرندگان وی پیرامون مقابله با شکار پرندگان در شهرستان گفت: در فصل کوخه نشینی پایش مناطق مختلف شهرستان به صورت مستمر توسط این اداره انجام می شود و با متخلفان و شکارچیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه ادامه یابد/ مخالفت با طرح تکثیر میگو

پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه ادامه یابد/ مخالفت با طرح تکثیر میگو