مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:152021-01-19سياسي

رسانه در اجرای دستور العمل های بهداشتی بازوی توانمند دولت و نظام


استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تبیین سیاست ها، گفت: رسانه در اجرای دستور العمل های بهداشتی بازوی توانمند دولت و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع امروز (سه شنبه) در نشست با مدیران مسئول روزنامه های استان گیلان، گفت: در راستای همراهی افکار عمومی با اجرای سیاست ها در جامعه نقش رسانه ها بسیار تعیین کننده است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه رسانه های مکتوب نقش مرجع را نسبت به رسانه های الکترونیک در دنیا دارد، اظهار کرد: رسانه ها زبان رسای انتقاد مردم نسبت به مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری گیلان همواره به دنبال حمایت از فعالان رسانه ای است، افزود: از رسانه ها نمی خواهیم به بلندگوی تبلیغاتی دستگاه های اجرایی در بیایند.

زارع با بیان اینکه رسانه ها باید در راستای تحقق حقوق شهروندی و توسعه متوازن دستاوردها به افزایش امید در جامعه کمک کنند، گفت: باید با اعتماد و افزایش همبستگی به ترویج اخلاق در همه صنوف بپردازیم.

وی نقش رسانه ها را در اجرای سیاست های دولت بسیار مؤثر عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی جهت کنترل شیوع بیماری کرونا رسانه ها بازوی توانمند دولت و نظام بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه در اجرای دستور العمل های بهداشتی بازوی توانمند دولت و نظام

رسانه در اجرای دستور العمل های بهداشتی بازوی توانمند دولت و نظام