مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:052021-01-19سياسي

جشنواره «رهوا» فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره «رهوا» فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است که هرآنچه جوانان برای ورود به ازدواج نیاز دارند را ارائه می دهد.

- جشنواره رهوا فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است ایسنا/خراسان رضوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره رهوا فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است که هرآنچه جوانان برای ورود به ازدواج نیاز دارند را ارائه می دهد.

حجت الاسلام سید محمود طباطبایی در نشست خبری افتتاح جشنواره دانشجویی رهوا که در سالن اجتماعات نهاد رهبری دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: در دوران اپیدمی کرونا در فضای آموزش دانشگاه ها شرایط جدیدی حکمفرما شد و تمام دانشگاه ها تلاش می کنند تا خلأهای موجود در آموزش حضوری در زمینه های مختلف را پر کنند.

آن چیزی که در آموزش حضوری اتفاق می افتاد تربیت پنهانی بود که توسط سیستم آموزشی، اساتید و مجموعه های مختلف دانشگاه انجام می شد.

وی افزود: در دوران اپیدمی کرونا چالش عمده ای در فضاهای فرهنگی تمامی مجموعه های دانشگاهی کشور ایجاد شد و به دلیل عدم وجود دانشجو این فضاها با بحران مخاطب و برنامه روبرو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «رهوا» فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است

جشنواره «رهوا» فراتر از ازدواج دانشجویی و نوعی سبک زندگی است