مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:002021-01-19سياسي

کاهش 21 درصدی جمعیت کیفری در زنجان


جمعیت کیفری ورودی به زندان ها در 9 ماهه گذشته از سال جاری کاهش 21 درصدی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سند تحول قضایی توجه ویژه ای به مقوله پیشگیری شده است، اظهار کرد: سند تحول به عنوان یک منشور برگرفته از قوانین عادی، دستوالعمل ها، ماموریت ها و بر اساس قانون اساسی است که مورد انتظار و توقع رهبر معظم انقلاب نیز بوده  است.

وی افزود: سند تحول دارای سه فصل است که در فصل دوم به موضوعات پیشگیری اشاره و تأکید شده است و سه چالش در این بخش شناسایی شده که برای این چالش ها راهکارهایی برای برون رفت  تبیین شده است.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات موثر اعضای شورا و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان افزود: براساس رتبه بندی اقدامات و فعالیت ها معاونت های  پیشگیری از وقوع جرم استان ها توسط  معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، رتبه استان در سال 99 از 28 به 13 ارتقا پیدا کرده که نشان از اهتمام این شورا برای اجرای دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی مرکز است.

صادقی نیارکی با اشاره به ابلاغ دستوالعمل شناسایی و اعاده اموال نامشروع مسؤولان به بیت المال گفت: این قانون مشمول مسؤولان دولتی، موسسان غیر دولتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 21 درصدی جمعیت کیفری در زنجان

کاهش 21 درصدی جمعیت کیفری در زنجان