مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:552021-01-19سياسي

داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود


در دیدار رییس جمعیت هلال احمر کشور با وزیر بهداشت غنا، بر توزیع گسترده داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توافق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر ایران در این دیدار با وزیر بهداشت غنا، با ابلاغ سلام ملت و رهبر ایران به مردم غنا و تبریک مجدد به رییس جمهور این کشور گفت: ارائه خدمات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر ایران در این کشور بیش از 30 سال است که ادامه دارد و این خدمات در راستای اهداف بشردوستانه به مردم نیازمند غنا همچنان ارائه خواهد شد.

همتی با تبریک انتخاب مجدد رییس جمهور کشور غنا بیان کرد: هلال احمر ایران به عنوان سازمان بشردوستانه در زمینه های امداد و نجات و پاسخگویی به سوانح، بهداشت، درمان و توانبخشی، آموزش همگانی، جوانان، داوطلبان و همچنین تولید دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند.

کواکو آجیمانگ مانو وزیر بهداشت غنا نیز با بیان اینکه رییس جمهور و مردم این کشور قدردان خدمات هلال احمر هستند گفت: ما علاقه مند هستیم در زمینه های آموزشی به خصوص آموزش پزشکان و پرستاران با جمعیت هلال احمر ایران همکاری کنیم.

کواکو آجیمانگ مانو در این دیدار، ارتقای سطح درمانگاه هلال احمر به بیمارستان تخصصی را درخواست کرد و افزود: با انجام هماهنگی های مورد نیاز و ارائه تسهیلات لازم به جمعیت هلال احمر می توان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود

داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود