مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19بين الملل

توطئه جدید ائتلاف سعودی؛ ایجاد بیش از 13 مرکز تکفیری جدید در جنوب یمن


مرکز اطلاع رسانی استان های جنوب یمن در گزارشی از توطئه جدید ائتلاف سعودی برای ایجاد مراکز تکفیری و اطلاعاتی پیشرفته در تعدادی از این استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی استان های جنوب یمن در گزارشی با اشاره به ایجاد مراکز تکفیری در این استان ها که مرکز اطلاعاتی پیشرفته در دروازه غربی تنگه با ب المندب و دروازه شرقی یمن هستند، تأکید کرد که ایجاد این مراکز بیانگر توطئه اسراییلی-آمریکایی است که عربستان سعودی و امارات برای برهم زدن امنیت و صلح و ثبات اجتماعی یمن آن را اجرا می کنند.

در این گزارش آمده است که کشورهای عضو ائتلاف سعودی اخیرا بیش از 13 مرکز تکفیری جدید در استان های لحج، المهره، الضالع و مناطق نزدیک به شبوه تأسیس کرده اند که هدف از آن حمایت مالی از گروه های تروریستی و افراطی است.

طبق گزارش خبرگزاری یمنی سبأ ، کشورهای عضو ائتلاف سعودی از بیش از 20 مرکز دینی کوچک برای ترویج افکاری تروریستی و تکفیری حمایت مالی بعمل می آورند.

بنابراین گزارش، این مراکز تکفیری در مناطق استراتژیک پرجمعیت واقع در بین دو استان لحج و تعز ایجاد شده اند تا تعداد بیشتری از جوانان را فریب داده و جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه جدید ائتلاف سعودی؛ ایجاد بیش از 13 مرکز تکفیری جدید در جنوب یمن

توطئه جدید ائتلاف سعودی؛ ایجاد بیش از 13 مرکز تکفیری جدید در جنوب یمن