مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:202021-01-19دانش

صدور مجوز صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان شرقی


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تصویب تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا واعظی گفت: مجوز تأسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی آذربایجان شرقی پس از 5 سال تلاش و پیگیری با هدف حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان استان روز گذشته در جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور با حضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

وی افزود: بر این اساس، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان آذربایجان شرقی با هدف حمایت های مالی، علمی و پشتیبانی از فناوران، نوآوران و محققان استان در تبدیل ایده های فناورانه به محصولات تجاری با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ریال تأسیس می شود.

وی با بیان اینکه این صندوق با مشارکت 40 درصدی بخش دولتی و 60 درصدی بخش خصوصی تأسیس شده است افزود: پارک علم و فناوری استان، دانشگاه تبریز و علوم پزشکی، مؤسسه آموزش عالی سراج، بیمارستان ولیعصر، دو شرکت دانش بنیان و شرکت سرمایه گذاری آذربایجان شرقی سهامداران این صندوق هستند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ادامه داد: با راه اندازی این صندوق تا پایان امسال، صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر اینکه امکان اعطای حدود یک هزار میلیارد ریال خط اعتباری برای شرکتهای دانش بنیان و فناور استان را خواهد داشت، در صدور ضمانت نامه و سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان شرقی

صدور مجوز صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان شرقی