مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:552021-01-19اقتصادي

پیش بینی شیوع موج چهارم کرونا در اواخر بهمن ماه


رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به پیش بینی ها از شیوع موج چهارم بیماری کرونا در اواخر بهمن ماه گفت: امکان برگشت سریع و آسان بیماری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اواخر بهمن ماه گفت: در عین حال که نباید نگرانی از این بابت در جامعه ایجاد کرد، اما امکان برگشت سریع و آسان بیماری وجود دارد و همچنان باید رعایت نکات بهداشتی و مراقبت ها صورت گیرد.

بصیری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرکت گاز، توزیع برق و شرکت نفت در تأمین انرژی مورد نیاز واحدها و صنایع گفت: مشکل بحرانی در تأمین انرژی استان نداریم و مسئله کمبود انرژی طی سال های گذشته هم وجود داشته که امسال هم در حال مدیریت است.

وی هماهنگی لازم برای تأمین لاستیک خودروهای سوخت رسان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهروندان باید سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی برای ورود سامانه های وزش باد و سرمای هوا به استان، گفت: کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان به ریاست زینی وند استاندار کرمان شکل گرفته است.

عباس تقی زاده با درخواست از رسانه ها و روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی و ترغیب مردم به رعایت الگوی مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف برق و گاز را مسئولیت همگانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شیوع موج چهارم کرونا در اواخر بهمن ماه

پیش بینی شیوع موج چهارم کرونا در اواخر بهمن ماه