مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:502021-01-19سياسي

ارتقاء مسئولیت اجتماعی از مسائل مهم سند تحول قضایی به شمار می رود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان اینکه ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از مسائل مورد تاکید در بحث مشارکت های مردمی در سند تحول قضایی به شمار می رود، - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان اینکه ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از مسائل مورد تاکید در بحث مشارکت های مردمی در سند تحول قضایی به شمار می رود، گفت: با ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی مردم از بی تفاوتی خارج شده و به سمت و سوی مسئولیت پذیری حرکت می کنند.

سیدمهدی قویدل در نشست تبیین ابعاد سند تحول قضایی در جمع مدیران قضایی، دادستان ها و قضات جنوب استان کرمان اظهار کرد: سند تحول قضایی یک سند بسیار علمی و کاربردی و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که تحولاتی را در سطح دستگاه قضایی و جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در سند تحول قضایی، پیشگیری از وقوع جرم است که مبنای علمی و تجربی دقیقی دارد و در بسیاری از کشورهای پیشرفته به صورت ویژه مد نظر قرار می گیرد.

قویدل با اشاره به اینکه موضوع پیشگیری از وقوع جرم در کشور مغفول و مظلوم واقع شده، تصریح کرد: مهمترین مولفه پیشگیری از وقوع جرم، جلب مشارکت های مردمی است و در این زمینه تمام توجه ما بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء مسئولیت اجتماعی از مسائل مهم سند تحول قضایی به شمار می رود

ارتقاء مسئولیت اجتماعی از مسائل مهم سند تحول قضایی به شمار می رود