مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:352021-01-19سياسي

برگزاری برنامه های دهه فجر تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری هرگونه آیین و برنامه ویژه دهه مبارک فجر، تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: برگزاری هرگونه آیین و برنامه ویژه دهه مبارک فجر، تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست.

حجت الاسلام عباس دانشی 30 دیماه در جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دیماه کارگروه های 22 گانه در سطح دستگاه های فرهنگی، اجتماعی و هنری و نهادهای مختلف، ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه ای در این رابطه تدوین شده است، افزود: یکی از مهمترین برنامه ها گل افشانی و بیعت با آرمان های امام راحل در بیت تاریخی ایشان در خمین است که در واقع دهه فجر با این آیین آغاز می شود و پایان بخش این دهه راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.

دانشی گفت: در این دهه افتتاح پروژه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ارتباطات، جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری را خواهیم داشت که البته برگزاری همه این برنامه ها تابع تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست چنانچه وضعیت با ثبات و مجاز برای فعالیت های جمعی فراهم باشد برنامه خواهیم داشت در غیر این صورت برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه فجر تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست

برگزاری برنامه های دهه فجر تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست