مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:202021-01-19بين الملل

پیام ملانیا ترامپ به هواداران همسرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی نزدیک به دو هفته بعد از حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره و نیز بعد از مشاهده چهار سال خشونت در داخل و خارج از آمریکا که عامل ایجاد بسیاری از آن ها دولت ترامپ بوده است، - ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پیام خداحافظی با کاخ سفید و در واکنشی دیرهنگام به حمله دو هفته پیش هواداران همسرش به کنگره، گفت: خشونت هرگز چاره کار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی نزدیک به دو هفته بعد از حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره و نیز بعد از مشاهده چهار سال خشونت در داخل و خارج از آمریکا که عامل ایجاد بسیاری از آن ها دولت ترامپ بوده است، تاکید کرد که خشونت نمی تواند کارساز و موثر باشد.

بانوی اول آمریکا در این پیام شش دقیقه ای که به صورت ویدئویی ضبط شده بود، در حالی که به خانواده نظامیان و کارکنان بخش بهداشت و درمان ادای احترام می کرد، به طور گذرا به همسرش اشاره ای کرد و گفت: چهار سال گذشته فراموش نشدنی بوده است.

وی افزود: همانطور که من و دونالد به دورانمان در کاخ سفید پایان می دهیم، به همه کسانی که در قلبم به آن ها جا داده ام و داستان های باورنکردنی شان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ملانیا ترامپ به هواداران همسرش

پیام ملانیا ترامپ به هواداران همسرش