مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:152021-01-19ورزشي

نقشه استقلالی ها برای فصل نقل و انتقالات/ بازیکن می دهیم، بازیکن می گیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه هنوز 4 هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ بیستم باقی مانده، محمود فکری از هم اکنون به دنبال تقویت استقلال در پست های مختلف است و حتی نفراتی هم زیر نظر گرفته است.

- باشگاه استقلال تصمیم دارد با روشی خاص بازیکنان مورد نظر خود را در فصل نقل و انتقالات جذب کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه هنوز 4 هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ بیستم باقی مانده، محمود فکری از هم اکنون به دنبال تقویت استقلال در پست های مختلف است و حتی نفراتی هم زیر نظر گرفته است.

اما معمولا بازیکن گرفتن در نقل و انتقلات زمستانی کمی سخت است چرا که تیم ها بازیکنان تاثیرگذار خود را راحت از دست نمی دهند.

با این حال مدیران استقلال برای حل این مشکل سیاست جالبی را در پیش گرفته اند، آن ها تصمیم دارند بازیکنانی که محمود فکری اعتقادی به آن ها ندارد را با بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال معاوضه کنند تا به این شکل هم خواسته های فکری تامین شود و هم باشگاه مبدا ضرر نکند.

قرار است به زودی جلسه ای بین مدیران استقلال با محمود فکری برگزار شود تا سرمربی آبی ها بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه استقلالی ها برای فصل نقل و انتقالات/ بازیکن می دهیم، بازیکن می گیریم

نقشه استقلالی ها برای فصل نقل و انتقالات/ بازیکن می دهیم، بازیکن می گیریم