مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19سياسي

ضرورت تقویت مشارکت نهادهای مردمی همکار قوه قضاییه


قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تقویت نهادهای مردمی همکار یکی از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قوه قضاییه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سومین جلسه کارگروه ملی مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضاییه ، به منظور رفع موانع و تسهیل اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه ، با حضور قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و اعضای کارگروه مزبور در سالن شهید بهشتی معاونت اجتماعی برگزار شد.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هدف از برگزاری این نشست را رونمایی از سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی دانست که با همکاری اداره کل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه راه اندازی و ایجاد شده است.

مسعودی فر با بیان این که تقویت نهادهای مردمی همکار یکی از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قوه قضاییه قرار گیرد تصریح کرد: با استفاده از سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی شاهد یک ارتباط دو سویه مابین نهادهای مردمی و ارکان قوه قضاییه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت مشارکت نهادهای مردمی همکار قوه قضاییه

ضرورت تقویت مشارکت نهادهای مردمی همکار قوه قضاییه