مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19سياسي

بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به اینترنت محروم هستند


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از آذری جهرمی خواست جهت بررسی مشکلات حوزه فناوری و ارتباطات به استان سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات  بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می باشد.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمیی ، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید، معلمین، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می رود وزیر با نگاه ویژه به این استان  توجه داشته باشد.

موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمیی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر می تواند موجب بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها شود، انتطار می رود با اجرای هر چه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته به حق مردم شریف ما محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به اینترنت محروم هستند

بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به اینترنت محروم هستند