مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:002021-01-19پزشكي

دکتر مردانی: کاهش محدودیت ها روزهای سخت کرونا را بر می گرداند


عضو ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار داد: با کاهش محدودیت ها و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع ابتلا به کرونا افزایش پیدا می کند و اگر محدودیت ها یکباره برداشته شود دوباره به روزهای سخت، ابتلا و مرگ و میر بالای کرونا باز می گردیم.

مسعود مردانی ر گفت وگو با ایرنا افزود: در هفته های گذشته به علت سختگیری ها و محدودیت هایی که برای پیشگیری از کرونا در کشور برقرار شود، شاهد کاهش قابل توجه ابتلا به کرونا و کاهش بار مراجعه به بیمارستانها بودیم اما دوباره به علت کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری ها در برخی استانها شاهد روند افزایشی ابتلا به کرونا هستیم و این مساله نگران کننده است.

وی گفت: شیوع کرونا اکنون در استانهای شمالی رو به افزایش است و حدود 10 شهر در استانهای مازندران و گلستان در وضعیت قرمز هستند در حالی که چند هفته پیش در این استانها شهر قرمز نداشتیم بنابراین اگر بازگشایی ها و رفع محدودیت ها و سختگیری در رعایت پروتکل ها کاهش یابد دوباره با روند افزایشی کرونا مواجه می شویم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: وضعیت روزهای آینده کشور از نظر شیوع کرونا به طور مستقیم به میزان رعایت پروتکل های بهداشت و اجرای محدودیت ها بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر مردانی: کاهش محدودیت ها روزهای سخت کرونا را بر می گرداند

دکتر مردانی: کاهش محدودیت ها روزهای سخت کرونا را بر می گرداند