مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:352021-01-19بين الملل

یک دنیا تردید درباره فایزر


موج توقف واکسیناسیون کرونا به علت ابهامات فراوان درباره عوارض واکسن های ساخت کشورهای غربی و مرگ های مشکوک پس از تزریق این نوع واکسن ها به کشورهای شرق آسیا و اقیانوسیه رسید.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه علت ابهامات فراوان درباره عوارض واکسن های ساخت کشورهای غربی و مرگ های مشکوک پس از تزریق این نوع واکسن ها به کشورهای شرق آسیا و اقیانوسیه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوطن امروز ، حدود 100 نفر پس از تزریق واکسن های کرونای فایزر، مدرنا و آکسفورد به طرز مشکوکی مردند تا تردیدها نسبت به عوارض واکسن های آمریکایی و انگلیسی بیشتر شود.

هنوز تولیدکنندگان این واکسن ها و مدیران بهداشت آمریکا و انگلیس در این باره موضع گیری نکرده اند اما واکنش کشورها به این واکسن ها نشان می دهد حتی سازمان جهانی بهداشت هم در تأیید واکسن فایزر عجله کرده است.

شرکت فایزر توانست زودتر از دیگر شرکت ها واکسن کرونا را تولید و در دسترس متقاضیان آن قرار دهد اما سوالی که اذهان و افکار عمومی را درگیر خود کرده این است که تا چه اندازه می توان به واکسن فایزر اطمینان و اعتماد کرد.

انتشار وسیع اخبار مرگ ومیر افرادی که واکسن شرکت آمریکایی فایزر را دریافت کرده اند، منجر به استیصال برخی کشورها برای آغاز واکسیناسیون شده است و آنها تصمیم گرفته اند تا حصول اطمینان کامل از ایمنی و مؤثر بودن واکسن کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دنیا تردید درباره فایزر

یک دنیا تردید درباره فایزر