مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 22:002021-01-18اجتماعي

عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان


عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان در 9ماهه امسال بودند.

- ایسنا/سمنان عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان در 9ماهه امسال بودند.

‍ سرهنگ کبیری، رییس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: در اجرای طرح زمستانه ،پلیس راه با تمام کارکنان خود برای خدمات رسانی به هموطنان در تلاش است و در روزهای گذشته در جاده شاهرود-آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محورهای مذکور مسدود شد که در این حین پلیس راه به 71 خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، گردنه آهوان نیز در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها 20 دقیقه مسدود شد و در این دقایق با توجه به سردی هوا، پلیس راه به 90 خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

کبیری اضافه کرد: در مجموع پلیس راه استان سمنان در هفته های گذشته به 326 خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی کرد.

وی گفت: در 9 ماهه سال گذشته 232 نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال 99 با 29 درصد کاهش به 165 مورد رسید.

رییس پلیس راه استان افزود: در 9 ماهه سال گذشته، 2 هزار و 218 نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان مجروح شدند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان

عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان