مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:202021-01-18سياسي

انتقاد قالیباف از بودجه شرکت های دولتی


قالیباف رییس مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس گفت: واقعیت این است که 2 هزار و 460 هزار میلیارد تومان مجموع بودجه عمومی کشور است.

اما از این مقدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شوراهای محلی باید به پارلمان های محلی تبدیل شوند تا تصدی گری ها به آنها واگذار و فقط تولی گری ها در دولت و پارلمان مرکزی انجام گیرد، گفت:انتخابات شوراها باید به صورت تخصصی برگزار شود و در طی اصلاح قانون، اختیاراتی به شوراها دهیم تا از تبدیل شوراهای شهر به شوراهای شهرداری جلوگیری شود.

محمدباقر قالیباف در نشست هیات های عالی نظارت استانی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با اشاره به مشکلات شوراهای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در مباحث مفصل تبیین فرمودند که دشمن شماره یک ما آمریکا است و برای مبارزه با این دشمن باید کار کنیم، از طرفی آنچه مانع کار ما است، نخست دیوان سالاری و دیگری سوءمدیریت در کشور است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما امروز در مجلس قانون تصویب می کنیم اما به دلایل مختلف نمی توان نظارت دقیقی بر اجرا داشت یا مانع از عدم اجرا شد، زیرا نظام بروکراسی اسب سرکشی شده که هیچکس صاحب آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قالیباف از بودجه شرکت های دولتی

انتقاد قالیباف از بودجه شرکت های دولتی