مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:252021-01-18سياسي

ابعاد ولایت در حکومت اسلامی/ شهادت حضرت فاطمه(س) برای ولایت بود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به تشریح ابعاد ولایت در حکومت اسلامی پرداخت و گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت مناسبی برای شناخت اصل امامت و ولایت است.

- بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به تشریح ابعاد ولایت در حکومت اسلامی پرداخت و گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت مناسبی برای شناخت اصل امامت و ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) یکی از فرصت های بسیار مناسب برای شناخت اصل امامت و ولایت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: این اصل، در ساختار فرهنگ اسلامی، اصلی محوری و بنیادین است و اساساً تمام اصول و فروع دین، فقط و فقط با استقرار اصل امامت و ولایت است که به منصه ظهور و بروز عینی و کامل خود می رسند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای تحقق ولایت الله در جامعه و نفی ولایت طاغوت، افزود: این که حضرت صدیقه طاهره (س) اصل ولایت و امامت را عامل انسجام و اقتدار جامعه اسلامی معرفی می فرمایند، یک تعهد و رسالت سنگین بر دوش آحاد افراد جامعه می گذارد و آن ضرورت تلاش برای تحقق ولایت الله در جامعه و نفی ولایت طاغوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد ولایت در حکومت اسلامی/ شهادت حضرت فاطمه(س) برای ولایت بود

ابعاد ولایت در حکومت اسلامی/ شهادت حضرت فاطمه(س) برای ولایت بود