مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:102021-01-18ورزشي

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان


در سالروز شهادت محمدرضا محمدحسنی کم سن ترین شهید کوهبنان که در منطقه شلمچه به شهادت رسید، جمعی از جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان ورزش کوهبنان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با آنان تجدید عهد و پیمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، توسطکانون بسیج ورزشکاران شهرستان کوهبنان به مناسبت سالگرد شهادت شهید ورزشکار نوجوان شهید محمدرضا محمدحسنی و با همکاری هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، هیات ورزش های همگانی، هیات دوچرخه سواری و پایگاه امام حسن مجتبی (ع)همایش دوچرخه سواری همگانی از  پارک آزادی تا امام زاده سلیمانشاه برگزار شد.

دوچرخه سواران با حضور در کنار قبور مطهر و منور شهیدان با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم منصور جعفری رییس تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان کوهبنان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب برای دفاع از مرزهای عزت و شرف کشور به جبهه های جنگ شتافتند.

 وی خاطر نشان کرد: در آن دوران ماندگار تعدادی از ورزشکاران کوهبنانی به شهادت رسیدند که در حال حاضر در شهرستان 16 شهید ورزشکار داریم.

رییس تربیت بدنی آموزشگاه های کوهبنان بیان داشت: طی سالیان گذشته تلاش شده تا مسابقات و جام های ورزشی به نام و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان