مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:402021-01-18سياسي

شعر انتقادی نماینده خمینی شهر خطاب به قالیباف!


در جلسه امروز مجلس حجت الاسلام نقدعلی نماینده خمینی شهر یادآوری کرد که تک تک رفتارهای هیئت رییسه زیر ذره بین نمایندگان قرار دارد و شعری هم در این خصوص خواند که با واکنش قالیباف همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ صحن علنی امروز مجلس تنها به یک دستور کار رسیدگی کرد و البته همین یک دستور نیز با حواشی همراه شد.

صحن علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف، ساعت 8 و 5 دقیقه صبح امروز با 195 نماینده آغاز به کار کرد.

جهش تولید مسکن و دو تحقیق وتفحص در صف دستور صحن علنی ماند 11 موضوع دستور کار صحن قرار داشت که نمایندگان تنها به دستور نخست رسیدگی کردند.

به جز گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف، موضوع هایی مانند گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تأمین مسکن و دو گزارش تقاضای تصویب تحقیق وتفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران و عملکرد بانک های خصوصی هم در صف رسیدگی بود، اما لایحه شوراهای حل اختلاف که دهم دی ماه با رأی صحن علنی دو فوریتی شده بود، پس از بررسی در کمیسیون قضایی و حقوقی با اولویت به صحن علنی آمد.

زمین بازی شوراهای حل اختلاف تغییر می کند لایحه 47 ماده ای شوراهای حل اختلاف با نسخ قانون مصوب پیشین این شوراها در سال 94 به گفته سیدکاظم دلخوش، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی، نقش قضاوتی شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر انتقادی نماینده خمینی شهر خطاب به قالیباف!

شعر انتقادی نماینده خمینی شهر خطاب به قالیباف!