مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:252021-01-18ورزشي

استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب در ورزش همگانی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، در نشستی بین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی و امیر سرتیپ دوم کمال پیامبری رییس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، تفاهم نامه سه جانبه امضا شد.

عبدالحمید احمدی در این مراسم گفت: امضا این تفاهم نامه یک اتفاق مهم و تاثیرگذار برای ورزش همگانی است از این جهت که می توانیم از مشارکت گسترده نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مظهر اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران هستند خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان امنیت امروز در کشور ما و منطقه مطرح است حاصل این اقتدار است و امیدواریم همواره این نعمت امنیت در کشور ما حاکم باشد.

احمدی با اشاره به اینکه در امضا این تفاهم نامه دو بعد مورد تاکید قرار دارد گفت: یک بعد موضوع آمادگی در نیروهای مسلح است طبعاً جزو لاینفک این توان رزمی و دفاعی به شمار می رود چرا که حرف اول را در آمادگی و توان رزمی، آمادگی جسمانی و بدنی می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است

استفاده ازظرفیت نیروهای مسلح یک جهش خوب درورزش همگانی است