مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:102021-01-18اقتصادي

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین


در حالی که انتشار تصویر قبض برق 40 میلیاردی طی روزهای گذشته بحث داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده بود اما به نظر می رسد این موضوع به دردسر بزرگی برای یک مشترک دیگر تبدیل شده است.

- در حالی که انتشار تصویر قبض برق 40 میلیاردی طی روزهای گذشته بحث داغ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده بود اما به نظر می رسد این موضوع به دردسر بزرگی برای یک مشترک دیگر تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر قبض برقی در فضای مجازی و رسانه ای کشور منتشر شد که نشان می داد یک تولیدکننده رمز ارز بیش از 40 میلیارد تومان بدهی بابت مصرف برق دارد؛ اما این همه ماجرا نبود.

رضا گلوی - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایران و چین که قبض جنجالی به نام این شرکت صادر شده، از یک اشتباه در درج نام شرکت در این قبض خبر داد و گفت: قبض برق آبان ماه گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین(شرکت سهامی خاص) به شماره شناسه ملی و با نام کامل این شرکت صادر نشده و اشتباها به نام شرکت سرمایه گذاری ایران و چین صادر شده است.

شرکت سرمایه گذاری ایران و چین دارای شماره شناسه ملی دیگری بوده و شرکتی با مسئولیت محدود و ثبت کیش است.

وی اظهار کرد: با وجود این تشابه اسم میان دو شرکت هیچ گونه همکاری، نسبت، قرابت و مشارکتی بیان آنها وجود ندارد و سهامداران این دو شرکت کاملا متفاوت از یکدیگر هستند با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین

ماجرای دردسرساز قبض 40 میلیاردی برای استخراج بیت کوین