مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:352021-01-18دانش

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، با حضور نادگران، رییس دانشگاه؛ اعضای هیأت رییسه دانشگاه، - آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه در بخش های مختلف راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، با حضور نادگران، رییس دانشگاه؛ اعضای هیأت رییسه دانشگاه، اعضای هیئت رییسه دانشکده کشاورزی و جمعی از کارکنان دانشگاه شیراز بهره برداری شد.

سیدمحسن تقوی، رییس دانشکده ی کشاورزی دانشگاه، در حاشیه افتتاحیه این آزمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این آزمایشگاه و قدردانی از دست اندرکاران، گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشکده ی کشاورزی دانشگاه شیراز، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه در بخش های مختلف، راه اندازی شده است.

تقوی مطرح کرد: بالغ بر 600میلیون تومان صرف بازسازی فضای آزمایشگاه مرکزی و بیش از یک ونیم میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات این آزمایشگاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد