مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:502021-01-18سياسي

از امام جمعه ستاد نماز جمعه و مردم قم دلجویی شود


روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه ای به اظهارات اخیر سخنگوی  ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره برگزاری نمازجمعه در شهر قم واکنش نشان داد.

- با رد برخی اظهارات درباره رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه قما علام شد از امام جمعه ستاد نماز جمعه و مردم قم دلجویی شود روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اطلاعیه ای به اظهارات اخیر سخنگوی  ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره برگزاری نمازجمعه در شهر قم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: با سلام و احترام، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، به استحضار مردم شریف و اصحاب رسانه می رسانیم؛ در آخرین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور رییس جمهور محترم برگزار شد، جناب آقای دکتر علیرضا رییسی، سخنگوی محترم ستاد، با اشاره به برگزاری مراسم نمازجمعه این شهر، که پس از 24 هفته تعطیلی، در شرایط آبی برگزار شد، تعابیری به کار بردند که احتمالاً بر اساس گزارشهای غیر دقیق ارائه شده به ایشان بوده است.

نهاد نماز جمعه، با درک فشار سنگین جسمی و روحی که عزیزان فعال در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا متحمل می شوند و نگرانی جدی که برای چشم انداز طغیان مجدد بیماری در صورت عادی انگاری و بی احتیاطی وجود دارد، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امام جمعه ستاد نماز جمعه و مردم قم دلجویی شود

از امام جمعه ستاد نماز جمعه و مردم قم دلجویی شود